Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

10 July 2011

aksi si meowwww.....

kt kg ni ada kucing...semua adik2 aku punya kucing..bila diorang dah balik kampus, mak ngan abah aku la yg jaga kucing ni..aku pun xminat sgt ngan kucing ni.suka naik atas peha aku.geram betul. pastu kucing pn pandai kentut.busuk plak 2....hahaha...

"eh, main nyorok2 blkg aku nape?malu nk amik gambar ye..?"

"nama sy mamat..garang x muka sy?takut x..?"

"jom kite bermesra2an..hahaha"


"mengantuknye sy...."

"posing sambil jilat bulu2 sy ni ok x?"


# dialog di atas adalah rekaan semata2, tiada kaitan dengan yg hidup atau yg telah meninggal dunia..

16 comments:

Anamarza said...

Saya tuk berapa berkenan ngan kucing ni, tak suka ngan bulu kucing hihih

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: sy pn sma sbb kucing 2 suka cakar..he3

Eyka said...

comelll laaaa...nak satu bole tak? :)

KuNanGKuNanG said...

Eyka: amik la..pilih je nak yg mane..he3

syiela said...

syiela ada asthma so kt rmh pun x dak kucing.. tgk dr jauh je

KuNanGKuNanG said...

syiela: oh ye ke..?so kalau camtu xleh la nak main2 ngan kucing...sy ni ada kucing tp xsuke main ngan kucing.he3

Подтверждаю said...

as salam..
hehe. sya suka kucig ;)
tap kalau sekor dua je, ok la. dah banyak2 tu, jadi serabut pula.
adeii.hehe.. oo..2-2 tu jantan ke?


pakcik nak bagitau ni melalui entri pakcik~
akak perlu tahu,


Ringankan Blog Dengan JQuerry script Lebih Baik Dari Buang Widget~


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

msredcheesecake said...

Cik kunang,
Si mamat tu garang muka nya tapi hensem...hheee

bersama kak Es said...

kak es sukaaaa kucing. tp tak suka bab dia nak buang benda kecik ke besar... huhu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

eee comelnye kucing2 tu... best pe de kucing.. suka sgt..

KuNanGKuNanG said...

wslm..ntah le tak tau jantina..he3

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: he3..encem ke?mesti mamat bangga kalau dengar ni.

KuNanGKuNanG said...

bersama kak es: bab dia membuang tu yg sy pun xsuke...

KuNanGKuNanG said...

C.M.A@CikMoonAdnan: sy geli ngan kucing..huhu

Afikah Aziz said...

eh kucing pun suke kentut ke hehe...tapi ika takut kucing wuwuwu >_<

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: sama la kite..takut ngan geli pada kucing..