Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

31 July 2011

popia mini



tengok la cara aku wat popia ni..ok x?he3


dah siap gulung.....


tadaaa...ni la hasilnye....

hari ni pas solat subuh aku tido balik...he3..rase ngantuk plak..aku bangun pun sbb adik aku ketuk pintu bilik suruh bangun sbb mak aku ajak brkfst sama2...
pas kenyang aku pun jalan la kat laman jap..
tengok bunga2 yang mak aku tanam...
pastu ngan semangat wajanye aku terus plak tolong mak aku wat popia mini.
popia ni tempahan tuk raya...ramai yang oder,tak menang tangan mak aku..nasib baik ada assistant 2 orang.sape lg, adik2 aku la..diorang tengah cuti sem skrg.so dapat la tolong mak...
korang rajin sbb mak bagi upah kan? he3...
popia kat ats tu xgoreng lagi...kene simpan dalam peti sejuk dulu..
nanti baru goreng...

9 comments:

azam said...

bagusnya......brape sebotol ni?

KuNanGKuNanG said...

azam:kite jual 1/2 kg rm12...

ann said...

ada sampel blh bli?

KuNanGKuNanG said...

ann: boleh je kalau nak sample..nnt sy pos...email alamt kt sy ye, noornazihah83@yahoo.com

ann said...

sy dah email..tlg cek ya.

KuNanGKuNanG said...

ann: ok...nnt sy chq email k...:) tq

ann said...

tq ya dah dpt sample ptg td :)

KuNanGKuNanG said...

ann: sori la ann, dah la bungkusan xseberapa tu..huhu

ann said...

takpe. X ada hal :)