Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

30 July 2011

mengalah???



patut ke kite mengalah ngan budak kecik? kalau rase diri tu penyayang sekali pun jangan la sampai terover sangat kan..kalau dah budak tu amik duit kiter...main hp kiter..patut ke kite diam ala2 baik gitu...masih leh senyum2...wat manis muka...padahal dalam hati marah giler.kalau rosak hp tu baru la padan muka kan...kalau aku, lama dah aku amik balik semua barang kepunyaan aku dari budak tu.lantak la dia nangis pun..hahaha...:P

kalau budak tu nangis sampai camni sekali pun aku lagi suka.kih3

11 comments:

sekamar rindu said...

salam..

ala dengan budak2...jgnlah berkira...:)))

♥CiK DuYuNG [Ca]♥ said...

huh~ kalo ca la, jangan harap ca bagi budak pegang enset ca...kang nak mintak balik 1 hal..melalak..haha

KuNanGKuNanG said...

sekamar rindu: ala..budak tu yg wat hal..he3

KuNanGKuNanG said...

Ca: btl2..kalau budak tu amik gak, mmg dia cari gaduh ngan sy la jwbnye..he3

bersama kak Es said...

alaaaa..pujuk ler baik2. mesti dia kasi elok2. siap gosok2 lagi henpon tu hik hik hik

belog|amiyo said...

yang tua dihormati, yang muda disayangi... hehe...

Nizam said...

Jangan letok mende2 yang kite sayang kat bawoh.Dapat ke budok dah tentu jahanam

KuNanGKuNanG said...

belogamiyo: mmg la ptt disayangi tp kalau dah nakal sgt..geram gak kite dibuatnye...huhu.

Anamarza said...

minta secara baik dulu klaiu tak jln jugak baru marah, (^_-)

KuNanGKuNanG said...

Nizam: dalam bilik pun dia masuk..huhu

KuNanGKuNanG said...

anamarza: dh dipujuk xleh jg...geram btl...huhu