Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 July 2011

korang pernah tak?



lambatnye la nak dapat gaji kan...? poket aku dah kering ni...jenuh dah korek sana, korek sini kot ada duit terselit...tp hampas..he3...disebabkan kepokaian aku..pg tadi nak gi keje aku isi minyak kete rm10 je. aku wat muka toya ye time isi myk 2...mesti orang hairan napela aku isi minyak jap je dah siap.he3.. korang penah ke wat cam aku wat ni? nasib baik la aku pakai kete kecik je..lain la cam kete korang yang besar2 tu kan. kalau isi 10 hengget sure kete korang tak gerak pn kan?.he3.td baca kat blog jejaka geli2 ni pasal duit 10 henngit gak. dulu ngan sekarang dah xsama nilainye...ni la padahnye kalau berbelanje xingat dunia..jadi la cam aku ni..dok membilang ari bila la time gaji..huhu..

10 comments:

nurul nadia nasir said...

pernahhh hihi pastu buat muke selamba jerr hihi cehh nk gaji dahh bestt nyerr

Cheq Sue said...

pernah le sangat... 5 hengget je x pernah2 lagi...

KuNanGKuNanG said...

nurul nadia nasir:oh penah gak ye..he3..sy rase segan je...hhu

KuNanGKuNanG said...

Cheq sue: kalau rm 5 jawabnye kene tolak la kete2..hik3

Rai said...

ada ke org yg tak pernah rasa kejadian macam ni..haha..

zaidah said...

pernah jugak isik minyak keta RM5 hinggit...

KuNanGKuNanG said...

Rai: so maknanye cuma sy la yg slama ni xpenah isi myk rm 1o ye?keh3.pasni xyah la malu2 dah...hahaha..

KuNanGKuNanG said...

zaidah: pasni sy isi rm 5 cam zaidah plak..:)

Anamarza said...

Tak penah sbb tak de kereta hihi

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: ala mesti Anamarza naik Flight je slalu kn? kite xmampu..huhu