Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

21 July 2011

Award dari ila cheq sue..


semenjak jadi blogger ni, ni la 1st time aku dapat award..bangga tau...aku dapat award ni dari ila cheq sue... time kasih banyak2 ila..terasa diriku begitu berharga.kih3..(pinjam ayat iklan tv..)
dengan adanye penganugerahan award camni, dapat la merapatkan lagi silaturrahin antara blogger2..
bukannye nak glamor tau...
dalam blog ni la semua leh bergurau senda..tukar pendapat..kongsi pengalaman, walaupun xpenah bersua muka..
award ni aku nak anugerahkan plak kat 8 blogger dibawah...harap sudi terima ye...

14 comments:

Rai said...

wee..dapat award la..bertubi2 pulak..ehehe..nanti saya buat entry nya ya..makasih~

Anamarza said...

thank..dah lama tak terima awards..hhihi

KuNanGKuNanG said...

Rai: sama2...:)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: sama2...bestkn dapat award camni...:)

Waqheh said...

owhhh gua juga tercalon.. tq tq tq

msredcheesecake said...

Bestnya dapat award...msred tak pernah dapat dan blom pernah bagi. Bule ke saje2 je buat award sendiri pas tu bagi kat kawan2?

sonata anak kancil said...

tahniah ...bukan senang nak dapat award ni

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: sama2...:)

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: nanti dapat la tu..boleh kot kalau nak bg kat org..pe salahnye kan.

KuNanGKuNanG said...

sonata anak kancil: tq sonata...:)

Golden Rose said...

congrats

KuNanGKuNanG said...

Golden Rose: tq..:)

azam said...

award²...hehehe..tq

KuNanGKuNanG said...

azam: welcome.:)