Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

19 July 2011

"Contest: I ♥ Blogging!



cute kan gambar kat atas ni. mesti la cute macam tuan punya blog yg menganjurkan contest ni iaitu
sape nak join klik je nama blogger kat atas tu ye..

aku suke berblog ni sebab banyak contest ngan GA...he3..stakat ni aku dah menang 2kali tau..tp tu bukan sebab utama. alasan paling kukuh aku suke blogging ni sbb aku dapat tambah pengetahuan..dapat kawan2 baru..walaupn xpenah jumpa tp tetap boleh bermesra-mesraan dalam blog.he3..siap boleh bergurau senda lagi..

14 comments:

Unknown said...

wahh..da menang 2 kali..saya join GA ke kontes ke belum penah menang.. tu yg down tu.haha..

Achik Syida said...

thank sudi join :)

Gadis Kecil said...

owh yang ni sy tak join la pulak.
hihihihi Wish u all d best KK :)

lilypelangi said...

semoga menang2 selalu ye akk :D

Anamarza said...

rajin join contest & GA ya..good luck

WuMing said...

WuMing juga dah dapat ramai kawan sejak berBlogging ni...

Afikah Aziz said...

wah2 dah pnh menang..dua kali lg ye,tahniah2 hehe..

KuNanGKuNanG said...

Rai: ala leh try lagi dan lagi..he3

KuNanGKuNanG said...

Achik SYIDA: sama2..:)

KuNanGKuNanG said...

aishahnedestiny: eh, ingatkan aisaha join sbb aishah wat n3 tu...huhu..

KuNanGKuNanG said...

lilypelangi: tq lily..:)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: he3..saje suka2..

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: tq..nak masuk byk2 lagi contest..semangat2..he3

SoLy SoLicious said...

sy suke berblogging sebab sy suka merapu...teheeeee