Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

08 July 2011

mimpi bunuh ular



orang kata mimpi tu mainan tido...dulu2 aku slalu mimpi ular. tp dah agak lama juga aku xmimpi ular. tup2 malam td aku mimpi aku bunuh 2 ekor ular sawa yg agak besar menggunakan parang. aku tetek kepala 2 ekor ular2. yg kat depan aku warna hitam dan yg kat belah kanan aku warna kuning campur merah. dan aku rase ada seekor lagi yg memerhatikan dari jauh..seramnye aku...napela aku mimpi camtu...

18 comments:

mOon jOhari said...

...org kata petanda x elOk kalo kita mimpi ular....

Afikah Aziz said...

errr takuttt..apa2 psl ular ika tersanga la gerun hehe :)

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: mmg xsuke mimpi pasal ular2 ni..

KuNanGKuNanG said...

mOon jOhari: ntah la moon.harap2 xde pe2...

Подтверждаю said...

as salam..
kadang kala petanda sihir tau gangguan makhluk-Nya yang lain..
berhati2..ameen..

nak bagitau ni..
kak kunang-kunang mampu..

Boleh Memandu Menggunakan Otak! Tak Percaya? Terjah!!


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

umie mia said...

AIYAK..SERAMNYE TGOK GMBO ULAR NI

hajar said...

erkkk tanjat boboi tgk ulo ni besonyeeeee.... eeeiiiii geli geleman....

KuNanGKuNanG said...

wslm..2la..ramai yg ckp camtu..m=hrp2 xde pe2..

KuNanGKuNanG said...

umie mia: berkilat je kan?serammm...

KuNanGKuNanG said...

hajar: boboi2..asik terperanjat je..kui3

Cik Syeeda Sobbihi said...

take a good care of yourself dear!

msredcheesecake said...

Ari tu kuar tv kata kadang2 kalu kita mimpi ular tu tandanya ada org dengki atau tak puas hati ngan kita...msred pon slalu mimpi cik u tu....tamau...

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: takut la..huhu..

KuNanGKuNanG said...

syeeda: ok..tq ya..

JIJI YU said...

tadi baghu aku mimpi bunuh ular..pas tu mimpi pmpuan tolak lamaran aku..ehehhe

KuNanGKuNanG said...

JIJIYU: so maknanya ada org tolak lamaran aku la ye?eh, bila mase lak aku masuk minang lelaki..kih3..

ainina rasidan said...

huhu.. take a good care along

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: ok..tq nina.