Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 July 2011

"SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ... "


contest lagi......hik3..
kali ini aku join contest yg dianjurkan oleh En. Mohd Naser..
sape nak join leh la klik kat sini k

En. Mohd Naser ni kata kene wat n3 merangkap karangan(aku tambah je..he3) kenape korang2 semua kene komen n3 yg aku wat. kenapa ye? adui..nk pecah kpla aku fkir..ye la blog aku ni br je setahun jagung..n3 pun bukan bagus sgt..tp aku nk korang komen jg tau sebab....dari komen3 korang tu la aku tau samaada n3 aku tu bagus ke x..banyak yg komen maknenye ramai la yg baca..kalau xde yg komen maknenye aku kene la berguru lg..huhu...komen jangan x komen tau...:)

35 comments:

Nasz said...

thanx sudi join..huhu..

KuNanGKuNanG said...

sama2...:)

Juwita Afifah said...

sy dtg komen ni.hehheh.selamat berkenalan cik kunang-kunang. =D

KuNanGKuNanG said...

Mrs. Farhan: salam kenal jg..tq ye sudi dtg blog ni..:)

hafizulhakim said...

semoga berjaya. :)

KuNanGKuNanG said...

hafizulhakim: tq...:)

oshin said...

birunyeeee :)

http://gurlgemini.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html

KuNanGKuNanG said...

oshHin: tq sudi komen..:)

Areyoudys said...

as salam..
datang komen sini juga~
oo..boleh isi macam2 komen ya?

=)

sue perbs.. said...

betul betul betl.. singgah blog sy pulak..

SEGEMEN SIMPLE KALAULAH

miss jambu said...

datang sini..hehehe


JOM KOMEN ENTRI GENK
JOM JOIN SEGMEN GENK DAN CP

f.aliaa said...

hi,saya join juga,baru je..^^..sama2 kita berkomen ye
http://aliaapunyabelog.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html

shaz said...

yana pun join segmen nie...jom komen entri yana

"SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ..."

LUNA LANUN said...

Saya dtg terjah dr segmen SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA.

Entri terbaru, pilih je mana yang korang nak baca:
1. Kenyataan Rasmi Pengarah Operasi Restoran KFC Malaysia Berkaitan Isu Penyebaran Video Pencemaran Makanan oleh Pekerja KFC
2. 1000 UV Sehari Tanpa Perlu Ping Blog
3. Ko nak berhenti merokok ke berhenti bernyawa?!
4. Cerita Di Sebalik Malam Pertama Saya

by LUNA LANUN

istana biru said...

salam perkenalan.. heheh..kan??? dari komen2 la kitau org baca ke x entri kan??? tapi kadang2 saya jadi silent reader je... hhehehe... jom p ruangan saya plak..heheh

http://nilamsuhana87.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html

lieynanilaz said...

terjah dari blog naser...hepi blogging ya..
sudilah komen entry saya plak..
http://lieynanilaz.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html

KuNanGKuNanG said...

pemilik blog wallahu'alam: Wslm...tq ye sudi komen..:)

KuNanGKuNanG said...

sue perb: tq sue..nnti sy dtg blog sue k.:)

KuNanGKuNanG said...

genkc0rner: tq ya....:).

KuNanGKuNanG said...

faLiaa: mari komen mengomen..he3:)

KuNanGKuNanG said...

yana: k..nnti sy datang blog yana k.:)

KuNanGKuNanG said...

LUNA LANUN: tq sudi dtg blog ni..nnti giliran sy plak terjah blog LUNA k. :)

KuNanGKuNanG said...

istana biru..tq sudi komen..nnti sy dtg blog istana biru k.:)

KuNanGKuNanG said...

lieynanilaz: tq komen kt sini..nnti turn sy lak komen kt blog awak:)

Anonymous said...

salam singgah dan salam kenal..:)

KuNanGKuNanG said...

nurul nadia nasir: tq sudi dtg cini..:)

Lavender Lassie Roses said...

Singgah sini utk komen2.. :) Singgahlah ke entri saya kat sini yer.. :) maceehh :)
http://lassierose.blogspot.com/2011/07/segmen-simple-jom-komen-entry-saya.html#comments

KuNanGKuNanG said...

Lavender Lassie Roses: tq sudi dtg blog ni..nnti sy gi blog Lavender plak k

Unknown said...

datang sini..
jom komen entry mun plak


jom komen entry saya..

KuNanGKuNanG said...

cik mu: tq datg cini..kunk=jungan akan di balas..

Gadis Kecil said...

ramai nya komen sini :)

meh singgah sini

Wardah alisya said...

gud luck ye..rasa macam dah tak sempat je alisya nak join..

all the best!

KuNanGKuNanG said...

Gadis kecil: tq sudi dtg sini..nnti sy terjah blog awak plak k..:)

KuNanGKuNanG said...

Alisya: tq Alisya..:)

Nasz said...

salam..keputusan segmen simple ni dah keluar..jom tengok sape yang menang..huhu..

KEPUTUSAN SEGMEN SIMPLE : JOM KOMEN ENTRY SAYA ..."