Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

18 July 2011

percutianku...pangkor...

tak puas rasenye bercuti kat pangkor ni..rase nak gi lagi..xsangka cheq sue pun gi sana..ntah2 kami berselisih pun tapi masing2 xkenal...
















 






9 comments:

Cheq Sue said...

kompom...kompom tak selisih bahu...

KuNanGKuNanG said...

Cheq Sue: cheq sue x gi pantai ye? beli barang kat pekan tu je ye?

PatinPasta said...

KuNanG,
Amboi.. seronok nye dia bercandai di tepian pantai ye? Hehe!

Makan apa tu, kerang rebus cicah air asam ke? Sedapnye!

KuNanGKuNanG said...

PatinPasta: kerang bakar..makanan byk sgt sampi rase xlarat nk hbiskan..huhu..xpuas main air...

zaidah said...

bestnyer berseronok di tepian pantai...

KuNanGKuNanG said...

zaidah: boleh la nk rehat2kan otak ni..:)

syiela said...

lama sangat dah tak ke sana... rindu pangkor!

KuNanGKuNanG said...

syiela: sy dah gi 2x.masih rase xpuas lagi..:)

hafizulhakim said...

bestnya akak kunangkunang jalan2 pangkor. :)