Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

06 July 2011

nak x?

nak rase yang ni x? pilih je yg mana suka...
leh tengok tp xleh rase..he3







orang kata makan coklat leh mengurangkan stress, betul ke fakta ni? kalau betul leh la makan banyak2..tapi nnti bertambah plak berat badan aku ni..huhu..

33 comments:

NasZ said...

sedapnya..huhu..

KuNanGKuNanG said...

NasZ: best kalau dapat coklat banyak2...he3

hafizulhakim said...

sedapnya.nnt balik buat kek cokolat :)

KuNanGKuNanG said...

boleh je...kite wat sedap2 k....he3

msredcheesecake said...

Hahaa...pas dah naik berat badan lagi stress....tak kira mseed nak jugak...sumer sekali...

Nour Akmal said...

dpt tgk pn jadi lah kan..huhu

KuNanGKuNanG said...

msredcheesecake: hahaha..btl2..stress makan coklat lg dan lg dan lg...huhu..xpe, amik la semua...he3

KuNanGKuNanG said...

Nour Akmal: boleh je nak tengok..tp jgn tengok sampai stress sbb xleh makan coklat2 dah la ye...he3

Подтверждаю said...

as salam..
coklat!
yup! coklat boleh membantu meneutralkan

hormon yang mnyebabkan kita berada dalam keadaan 'bercelaru'

;)

Anamarza said...

nak satu

sifu im said...

klu nk rasa gak leh??tapi kena pos kan la ye..hehe

niena shopping2u said...

huh..sy mmg hantu cokelat.. sekejap jer leh licin :D

nurfatiha blacky said...

sedapp nyee. makan coklat bnyak2 naek naek badan :|

Nieza said...

sedapnya...nk yg pink colour tu....hehe

Nizam said...

Kala tau ke carenye stress hilang la.Kala tak tahu alamat stress tak hilang kepale makin terang.

ainina rasidan said...

betul2.. makan coklat boleh hilang stress :).. blh jd hyper hehe

Cik SHiNJU said...

syedapnyer.....

coklat juga boleh memberi tenaga..
salu bwk p mendaki atau ape2 xtvt lasak..

MataHati @ MH said...

every morning sya bersarapan dgn coklat..heee

KuNanGKuNanG said...

pemilik blog wallahu'alam: wslm..sori xtau nak tulis nama awak camne..he2. tp xleh jg makan coklat byk2kan?nnti mudarat plak.

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: amik le..:)

KuNanGKuNanG said...

sifu im: meh la bg alamatnye, leh sy kirim banyak2...he3 :p

KuNanGKuNanG said...

niena shopping2u: wah..xrugi la sape bg niena coklat ye. confirm abis punya...:D

KuNanGKuNanG said...

nurfatiha blacky: he3..2la, xpasal2 makin stress sbb badan naik dek kerana makn coklat berlebihan.huhu

KuNanGKuNanG said...

Nieza: leh..amik je yg mana 1 nieza nak..:)

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: hyper? bahaya ni..nnti lain plak jadinye..hik3

KuNanGKuNanG said...

Cik SHiNJU: oh ye ke leh bg tenaga? lg 1 manfaat coklat yg br sy tau..tq Cik SHiNJU..:)

KuNanGKuNanG said...

MataHati@MH: btl ke? bagusnyela brkfast ngan coklat..mesti sepanjang ari epy je kn?he3.sy brkfast pun kadang2 xsempat..huhu..

niena shopping2u said...

thanks :D

KuNanGKuNanG said...

niena shopping2u: sama2..

Izzat Nazmi Saiful Bahri said...

coklat... jgn la dioffer kat sy.. confirm habis... hee~

KuNanGKuNanG said...

Izzat Nazmi Saiful Bahri: ni kalau bl coklat mesti borong byk2 ni..he3

lilypelangi said...

dapnyer~~~~~ T.T

KuNanGKuNanG said...

lilypelangi: mmg sedap dik..:)