Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

08 July 2011

bubur kacang

apsal aku cam teringat bubur kacang je ni. terbayang2 je. kalau bubur2 campur ngan sagu lagi best..padahal baru je 2 minggu lepas aku mkn bubur kacang ni...aduh..parah ni..sedapnye la kalau sekarang ni ada bubur kacang depan mata..huhu...aku suka makan bubur kacang ngan biskut kering.sedap....yummy3...


ni kacang ijau..lum jd bubur lg tau..

aku suka makn campur ngan biskut kering camni..

bubur kacang dari jarak jauh

ni plak dari jarak dekat..he3..

nak makan bubur!!!!!!

12 comments:

Kakzakie said...

Kalau campur durian huh... lagi sedap kan. Lama juga kakak tak makan bubur kacang:)

KuNanGKuNanG said...

Kakzakie:sedap gak campur durian.akak wat anta la cikit kat sy ye..he3..:)

ainina rasidan said...

witt..witt..sedap2.. letak durian bertambah sedap

KuNanGKuNanG said...

ainina rasidan: bertambah2 la along makan kalau bubur2 ltk durian.huhu

azam said...

sedapnyer...kalau buat aiskrim lagi sedap

Anamarza said...

nak jugak bubur kacang!!!

KuNanGKuNanG said...

azam: a'ahkn. makan sejuk2..dapnye...:)

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: jom kite wat nak?he3

Afikah Aziz said...

bubur kacang mkn dengan biskut mmg sedap hehe...ika selalu wat cmtu..tp bubur campur sagu xpnh rasa lg cmne >_<

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: sama la selera kiter..yummy2..

Подтверждаю said...

as salam..
adei..akak ni. tunjuk makanan pula petang2 ni. hehe~ dah nak puasa..
bubur lambuk

=)


pakcik nak bagitau ni..


Boleh Memandu Menggunakan Otak je! Tanpa perlu Guna tangan. Tak Percaya? Terjah!!


by : http://fadzli-rt.blogspot.com

KuNanGKuNanG said...

wslm..he3 sj nk wat org rase lapa..hahaha