Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

22 July 2011

makan2 hari ini



pagi, bos belanje canai...


tuk lunch ni nak makan ikan bakar camni plak.



di hari jumaat yang mulia ni pagi2 lagi rezki dah datang..pagi ni bos aku blanje roti canai sorang 2 keping tu...asalnye bos aku nak blanje nasi lemak, tpi kedai nasi lemak tu tutup la plak..xde rezki..diganti ngan canai 2 keping ni..alhamdulillah..time kasih bos...lain kali belanje lagi ye bos..he3...
tengahari ni plak tekak ni gatal2 terasa nak pekena ikan bakar..
kat mane ye nak cari. xpe akan diusahakan..
baru ni dah makan pari bakar masa kat pangkor.rini nak cari ikan lain plak..dah kul 12 lbh ni..
kepada semua, selamat menjamu selera...:)

21 comments:

Afikah Aziz said...

wuwuwu terliur >_<

SoLy SoLicious said...

perghh..bos belanja tuh..rezeki2

KuNanGKuNanG said...

Afikah Aziz: he3..jom cari ikan bakar

KuNanGKuNanG said...

SoLi SoLicious: rezki dipagi hari..bos blnje semua staff dept dia..

Waqheh said...

ni mesti bos yg ada stok2 market cam seth tan ye dak???

ikan bakar best meh penang ler...gua belanja..

Anamarza said...

bestnya klau dpt mkn ikan bakar, sy goreng ikan je tuk lunch ni, sbb ikan tu tak brape sesuai nak bakar T_T

Rai said...

alaa..wiken nak buat roti canai jugak lah...

belog|amiyo said...

sedapnya ikan bakar :D

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

bestnya !

Ofis kat mana ? Boleh mintak boss belanja jugak... hehe..

Nizam said...

Rezeki jangan ditolak.Musoh jangan di cari

Eisha said...

adoi bestnya ikan bakar!

man yusoef said...

bestnya bos blnje...roti canai plak tu..

KuNanGKuNanG said...

Waqheh: bos pompuan la...he3..sj blanje staf2 dia..xpenah sampai penang lg. wah kalau datang sana leh la blnje nasi kandar ye..he3

KuNanGKuNanG said...

Anamarza: ikan bakar cicah air asam..:)

KuNanGKuNanG said...

Rai:mesti sedap rai punya canai kan?:)

KuNanGKuNanG said...

belogamiya: sedap..habis 1 ekor..:)

KuNanGKuNanG said...

a.z.r.i.n.a.03.07: he2..jom join compny kitorang.:)

KuNanGKuNanG said...

Nizam: betul 2..biar rezki datang berlipat ganda..:)

KuNanGKuNanG said...

Eisha: ikan bakar best makan time panas2 lg..

KuNanGKuNanG said...

man yusoef: skali2 bos blanje...rezki..:)

Golden Rose said...

wua sedapnye bos blanje makan...nak gak